مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اسفند 1394 ساعت 11:052016-03-19اجتماعي

کتیبه جهانی "بیستون" در انتظار بیش از 200 هزار گردشگر نوروزی


فرماندار شهرستان هرسین پیش بینی کرد در نوروز پیش رو بیش از 200 هزار نفر از این شهرستان و جاذبه های آن دیدن کنند.

- یاور محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، با اشاره به وجود جاذبه های فراوان گردشگری در شهرستان هرسین، گفت: مهم ترین جاذبه گردشگری این شهرستان کتیبه جهانی بیستون است.

وی تصریح کرد: نوروز1394 روزانه حدود 15 هزار نفر از این کتیبه جهانی و آثار دیگری که در محوطه تاریخی بیستون وجود دارد بازدید کردند و پیش بینی ما این است که نوروز پیش رو بیش از 200 هزار گردشگر از این اثر جهانی دیدن کنند.

محمدی گوردخمه های تاریخی "اسحاق وند" را از دیگر جاذبه های گردشگری شهرستان هرسین عنوان کرد و افزود: همچنین این شهرستان سراب های بسیار دیدنی و نیز روستاهای هدف گردشگری بسیار زیبایی مانند روستای "نژیوران" را دارد.

فرماندار شهرستان هرسین در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد سفرهای نوروزی شهرستان از دو ماه پیش گفت: از دو ماه پیش لیست برنامه های ضروری برای پذیرایی از مهمانان نوروزی به همه دستگاه ها داده شد و هم اکنون شهرستان هرسین آماده پذیرایی از مهمانان است.

محمدی از آماده سازی شهر هرسین خبر داد و افزود: شهرداری هرسین لکه گیری خیابان ها، گلکاری پارک ها، رنگ آمیزی جداول و تزیین میادین شهر را ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتیبه جهانی "بیستون" در انتظار بیش از 200 هزار گردشگر نوروزی

کتیبه جهانی "بیستون" در انتظار بیش از 200 هزار گردشگر نوروزی